All for Joomla All for Webmasters

dsc00730Dnia  12 maja 2017 roku odbyła się całodniowa wycieczka do "Magicznych Ogrodów" w Janowcu. Uśmiechnięte buzie i wesołe oczy naszych „Krasnali” sprawiły, że słońce towarzyszyło nam cały dzień. Na początku nasze przedszkolaki miały za zadanie z mega klocków ułożyć obraz pola marchewkowego. Następnie zostaliśmy przywitani przez śpiewającego skrzata, który piosenką zaprosił nas do zwiedzania i zabawy, którą rozpoczęliśmy od Zamku Wróżek, gdzie dzieci mogły się powspinać, potańczyć i pozjeżdżać na zjeżdżalniach. Następnie za pomocą lup „Krasnale" wybrały się na poszukiwania tajemniczych owadów. Wróżka smużka i Krasnal zaprosili nas także na Marchewkowe Pole, te wielgachne i pomarańczowe marchewki zachęciły dzieci do szalonej zabawy. Wsłuchaliśmy też dziwnego języka starych Drzewców i przejechaliśmy się kolejką po Kwiatowej Dolinie Bulwiaków. Odwiedziliśmy dom Mordola i jego rodzinę. Byliśmy na Robaczkowej Łące, gdzie oprócz kwiatów wyrosły tam ślimaki, które opalały się na plecach. Wodne ptaki były piękne, a na placu zabaw mieliśmy dużo frajdy. Nasze „Krasnale” dotarły także do Krasnoludzkiego Grodu, gdzie przeszły szkolenie rycerskie. Głodni i spragnieni udaliśmy się na obiad. Było właśnie to, co łasuchy lubią najbardziej: zupa pomidorowa, mięsko, frytki, surówka i  soczek. Najedzeni spędziliśmy kolejne miłe chwile oczywiście na dobrej zabawie za zamku, placu zabaw i innych dostępnych atrakcjach. W podróży  po magicznych ogrodach mogliśmy podziwiać piękne kwiaty, szumiące wodospady i strumienie oraz wiele zaczarowanych mieszkańców ogrodów. W bramie Magicznych Ogrodów pożegnał nas uśmiechnięty i olbrzymi Mordol. Na tym skończyła się nasza przygoda z Magicznymi Ogrodami! Pełni radości, wrażeń i wspomnień wróciliśmy do domu.